سرنوشت























♥عاشق دیوونه♥

 تو می روی

 به دور دست ها

 قلب مرا نمی بینی که چگونه زیر پای سرنوشت له شده است

 آری این قلب من است

 قلب من...

 قلبی که اکنون شباهتی به قلب ندارد

 شکسته است

 پژمرده است

 مرده است...مرده...

 تو با قلب من چه کردی؟

 نمی دانم...

 شاید تقصیر تو نبود

 تقصیر سرنوشت...

 گویی او ما را به بازی گرفته بود

 ما عادت داریم

 همه چیز را به گردن سرنوشت می اندازیم

 پس بزار این بار هم بگویم

 تقصیر کیست؟

 تقصیر سرنوشت...



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت17:26---23 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 14:24 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com