قربانی























♥عاشق دیوونه♥

فکر می کردم اخر قصه ی عشقمون

یه پایان شیرین باشه

خیلی رمانتیک...عاشقونه

فکر نمی کردم اینطوری بشه

فکر نمی کردم ترکم کنی

فکر نمی کردم تنهام بزاری

نه...نه...

فکر می کردم محاله قلبمو بشکونی

فکر می کردم خیلی دوستم داری

اشتباه فکر می کردم

وقتی رفتی فهمیدم

فهمیدم تو هیچ فرقی با دیگران نداری

فهمیدم تو هم مثل بقیه ای

اره...تو رفتی

حرفات دروغ بود

قربانی این بازی منم

قربانی بازی که برای تو سرگرم کننده بود

هیچ ضرری به تو نرسید

اما من...

من قربانی شدم

قربانی عشق تو...



نظرات شما عزیزان:

hut
ساعت13:07---20 خرداد 1391
چرا خانومی؟؟؟؟؟؟؟بهترنبود اسم وبت اسم خودت بود که مردم گمراه نمی شدن؟

تکیده تنها
ساعت17:53---1 ارديبهشت 1391
_(▒)(▒)_______███☼████___(░)(░)
(▒)(▓)(▒)__ ███__ ██████ (░)(▒)(░)
_(▒)(▒)___██____███▒████ (░)(░)
_________██____███▒▒▄▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥__(░)(▒)
____________██_____▒▒___(▒)(█)(░)
____________ ██____▒▒_____(░)(▒)
_____________██__▓▓▒▓______█
________█✯ _██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_█
_(░)(░)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓▓__ █▀
(░)(▒)(░)______▓▓_▓▓▓▓▓▓___█
_(░)(░)_____ _▓▓_▓▓▓▓▓_____ █
___________ ▓▓__▓▓▓▓_▓____▒░
__________ ▓▓__▓▓▓▓___▓__▓▒
_________ ▓▓___███❋█__▓▓_
________▒▒__ ♥▒▒♥▒▒♥▒
_______░___ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
__________ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
______ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_______________▓▓ ▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(▓)(▒)_______▓▓__▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓__ ▓▓
_______________▓▓__▓▓
_______________▓▓ ▓▓
_______________▓▓▓
______████████▓
_______█☼█___██____(░)(░)
______███____ ██__ (░)(▒)(░)
______█_______██____(░)(░)
______________█☼█
______________█▀██▄


تکیده تنها
ساعت17:44---1 ارديبهشت 1391
سلام عسیسم
وبت خیلی خوشمله گلم
به من سربزن
من لینکت کردم جیگرررررررررر
منو بلینک فدات بای بای خانمی


azita
ساعت1:39---1 ارديبهشت 1391
salam man tabadolet kardam rasti mataleb veblaket kheyli ziba va ghshange hamon chizi ke man dost daram kheli khosham omad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:50 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com