تنها























♥عاشق دیوونه♥

تنهام

تنها تر از همیشه

نمیخوام تنها باشم

سهم من این نیست

یکی به دادم برسه

چرا هیچ کس دردمو نمی فهمه؟

میخوام برم یه جا داد بزنم خدا...خدا کمکم کن...

خسته شدم...خستم...از زندگی خستم...خلاصم کن...

اشکام می ریزن رو گونم

دلم پر از غصه شده

تنهای تنهام

پس چرا کسی نیست کمکم کنه؟

چرا هیچکس به حرفام گوش نمی کنه؟

چرا هیچ کس نیست سرمو بزارم رو شونش و گریه کنم؟

چرا هیچکس نیست ارومم کنه؟

بگه من اینجام...تنهات نمیزارم...توکلت به خدا باشه...همه چی درست میشه...درست...

فقط من موندم...تنها...

خدایا خودت کمکم کن...خدا...

خیلی تنهام



نظرات شما عزیزان:

آی آدم ها
ساعت0:24---4 مرداد 1391
انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .


نداااااااااا
ساعت17:08---25 تير 1391
عشق زاييده ي تنهايي است و تنهايي زاييده ي عشق!!

محمد شفاجو
ساعت23:30---12 تير 1391
manam hamintor..

محدث$m
ساعت2:29---12 تير 1391
عالیه عزیزم ممنون که بهم سرزدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 9 تير 1391برچسب:,ساعت 23:1 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com