قول























♥عاشق دیوونه♥

 ازم قول گرفت همیشه عاشقش بمونم فقط واسه اون بمونم هیچ وقت ترکش نکنم بهش قول دادم  اما...

 اما وقتی از اون خواستم اونم همین قول رو به من بده حرف رو عوض کرد

 تعجب کردم ولی حرفی نزدم یه حسی بهم می گفت پیشم نمی مونه

 حالا اون نیست عاشق یکی دیگه شده مال اون شده ترکم کرده ولی من...

 ولی من هنوزم رو قولم موندم اون رفت چون قولی نداده بود که به پاش بمونه

 حرفاش همه الکی بود همه حرفاش دروغ بود

 اون رفت منو تنها گذاشت حالا با یکی دیگه خوشه

 هــــــــــــــــــــی روزگــــــــــــــــــــــــار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:55 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com