دردناک























♥عاشق دیوونه♥

 خیانت

 اه! چه واژه ی آشنایی

 واژه ای که هر روز با آن سر می کنم

 هر روز به من خیانت می کنی

 می دانم

 میدانم با او می خندی

 با او شادی

 تمام هستی ات شده او

 اما...

 اما دردناک تر از همه این ها این است که هنوزم...

 هنوزم وقتی با دانستن همه این چیزها به اعماق قلبم رجوع می کنم فقط...

 فقط تو را در آن می بینم

 فقط تو...

 دردناک است...

 دردنـــــــــــــــاک



نظرات شما عزیزان:

یگانه جون
ساعت21:00---24 شهريور 1391
سلام زیبا بود به منم بسر

مهسا پیشی
ساعت4:20---27 خرداد 1391
من مچشو گرفتم اما انکار کرد .....
چه انکار کنه چه نکنه من باور نمیکنم اون بد باشه ... من همیشه عاشقش میمونم و هرکاری براش میکنم....


نینا
ساعت19:50---2 ارديبهشت 1391
سلام واقعا عالی بود .دمت گرم
بهم سر بزن اگه تونستی مرسی


نینا
ساعت19:50---2 ارديبهشت 1391
سلام واقعا عالی بود .دمت گرم
بهم سر بزن اگه تونستی مرسی


نینا
ساعت19:50---2 ارديبهشت 1391
سلام واقعا عالی بود .دمت گرم
بهم سر بزن اگه تونستی مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:19 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com