سلام























♥عاشق دیوونه♥

 سلام  عاشق  های دیوونه

 این وبلاگ مال یه عاشق دیوونست

 یه عاشق که با وجود نامردی که در حقش شد با این که خیلی تلاش کرد عشقشو تو قلبش بکشه

 اما هنوز عاشقه عاشق کسی که در حقش نامردی کرد

 اخه عاشق...

 یه عاشق دیوونه...

 دوستان عزیز خواهشا از مطالب این وبلاگ کپی برداری نکنید میدونم ارزش کپی برداشتنم  ندارن

 ولی چون دل نوشته های منه و خودم همه مطالبشو مینویسم خواهش میکنم کپی برداری نکنید

 من این وبلاگ ساختم تا هر وقت دلم گرفت بیام اینجا و درد و دل کنم

 پیگیری قانونی  و این جور چیزا نداریم

 اما ازتون خواهش کردم فقط خواهش

 دوستتون دارم قربونتووووووووووووون



نظرات شما عزیزان:

سامانه پیامک
ساعت11:17---8 اسفند 1391
سلام
وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید ...


رها
ساعت17:13---6 شهريور 1391
سلام دوسته گلم چرا دیگه سری به ما نمیزنی؟ منتظرتم .بدو بیا عزیز

kiana
ساعت23:30---14 مرداد 1391
ســـــــلام
من همون موقعی که دلم شکستم !
باو این لینکـــــ مارو عوض کن پلیز
عنوانم اگه دوس داشتی عوض کن !
راستی بیا و نظر بـ ـــده !


negin
ساعت16:15---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


رها
ساعت23:03---4 مرداد 1391
سلام گلم مرسییی بازم بهم سر بزن بئون نظرم نری ها

رها
ساعت15:22---3 مرداد 1391
بلوگت خیلی خوشمله اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم بهم بگو گلم. بهم سر بزن نظر یادت نره

negin
ساعت15:38---27 تير 1391
با یه متن خیلی خوووشمل آپم
پیشنهاد میکنم از دستش ندی


ستی
ساعت22:55---25 تير 1391
سلام سلام اجی خوشملم لینکت کردم منو بلینک راستی یه سربزن اپ کردم وبو بابای

کمرنگ
ساعت10:27---25 تير 1391
زندگى رقص واژگان است يكى به جرم تفاوت،تنهاست

يكى به جرم تنهايى متفاوت!...

سلوووووووووووووم دوست خوبم!

**اپـــــــــــــــــــــــــ ــــــــمــــمـــم**

خواهشا نظرت بذاروبرو مرسی...نذاشتیم

نذار... اما سر بزنیا

بای بای منتظرم


negin
ساعت13:32---12 تير 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش



کیانا
ساعت11:09---12 تير 1391
سـ ـ ـلام دوستم ..
مرسیــــ که اومدی و بهم ســــر زدی
ولی باز هــــم باید بیای و نظـــر بدی!
لینکت کردم منو با هر عنوانی که دوس داشتی
لینک کن ...
بای تا های
کیانا


مهسا پیشی
ساعت3:59---27 خرداد 1391
سلام چقدر شبیه منی ....
کاملا حرفاتو میفهمم....
با تمام وجودم درکت میکنم....
شاید باور نکنی اما با خوندن مطالبت اشک تو چشمام جمع شد


peyman
ساعت13:56---22 خرداد 1391
سلاممممممممممممم آبجیه گلممممممممم
خوووووووووووووبی؟؟
وبت خیلی عالیه


unknown girl
ساعت16:38---15 خرداد 1391
سلام دوست جوونم.وبلاگت خیلی نازه.من لینکت کردم.ت.هم منو بلینک دووودم.میسی

افشين(لاور)
ساعت2:12---13 خرداد 1391
سلام ابجي گلم...

وب بسيار جالبي داري مخصوصا نوشته هات و خيلي زيبا نوشتي خوندم جالب بودن اميدوارم موفق و پيروز باشي ابجي گلم..
يا حق...


pariya
ساعت15:22---6 خرداد 1391
سلام.....خییییلی قشنگ بود به منم سر بزن

arrmin
ساعت22:29---31 ارديبهشت 1391
اميدوارم عاشق نشي گيسو

farzaneh
ساعت8:48---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


عاشق ديوونه
ساعت20:03---25 ارديبهشت 1391
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$__________
______________$$$$$$$$$$$$_______________



عاشق ديوونه
ساعت20:02---25 ارديبهشت 1391
_______(¯`:´¯)

_____ (¯ `•?.•´¯)

_____ (_.•´/|\\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)

(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\\`•._)

(_.•´/|\\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام دوست عزيز.اسم وبلاگ من هم عاشق ديونست!!!!!!!!!

وبلاگ جالبي داري.خوش حال ميشم ب منم سر يزني


mehrnaz
ساعت0:18---22 ارديبهشت 1391
من چشم هایـــم را بستم و تو قایــم شدی !

من هنـــوز روزها را می شــمارم !

و تـــو پیدا نمی شوی !

یا من بازی را بلــد نیستم !

یا تو جر زدی !

رفته‌ای وُ من

هرچــــــــــه می‌کِشم

تمام نمی‌شود این درد... !
وبت عالیه به وب من هم سر بزن نظریادت نره


d
ساعت10:15---6 ارديبهشت 1391
تا که نامت بر زبان آمد ، زبان آتش گرفت / سوختم چندان که مغز استخوان آتش گرفت

حیدر آمدخاک همچون باد ، گرم گریه شد / خواست تا غسلت دهد ، آب روان آتش گرفت

شهادت حضرت فاطمه (س) تسلیت


roya
ساعت11:03---4 ارديبهشت 1391
سلام گلم ممنون ازحظورت دروبلاگم وب قشنگی داری .من لینکت کردم لطفاتوهم منو بلینک.
بای تا های


barbi
ساعت11:00---2 ارديبهشت 1391
خيلي عزيربودعزيرم ممنون ازسليقت
لطفاوب منم تولينك خودت بذار!!!


mahsa
ساعت21:32---26 فروردين 1391
salam azizm webe nazi dari manam mese to ashegham.behem sar bezan.rasti linket kardam

MTB
ساعت17:11---21 فروردين 1391
س/باتبادل لينك موافقي خبرم كن راستي وب باحالي داري

Ali19
ساعت20:04---15 فروردين 1391
وبلاگ قشنگی داری

مهسا
ساعت17:43---3 فروردين 1391
سلام عزیزم مرسی اومدی خیلی وب زیبایی داری من از شعر خنده خیالیت خیلییییییی خوشم اومد اول خوندم وبت و بعد نظر دادم اره موافقم با تبادل لینک موفق و سربلند باشیپاسخ:ممنون گلم من لینکیدمت

crazy
ساعت12:42---3 فروردين 1391
سلااااام عاشق دیوونه چطوری؟؟؟ منم crazyام ک یعنی دیوونه هه هه چ تفاهمی. عزیزم دوس داشتی ب منم بسر خوشحال میشم.بووووووووس بای بای
پاسخ:منم اومدم وبت عزیز


رها
ساعت12:43---25 اسفند 1390
وبت جالبه ممنونم که به من سر زدی

نيلوفر
ساعت13:03---24 اسفند 1390
مرسي عزيزم وب تو هم خيلي قشنگه
لينكت كردم گلم شما هم منو بلينك


eliiiii
ساعت10:24---24 اسفند 1390
بهت تبريك ميگم گلم وبت خيلي باحاله

علیرضا (مدیریت پیوند ها)
ساعت14:35---21 اسفند 1390
به این وبلاگ سر بزنید نظرتون بدید همه چی در مورد ازدواج و روابط جنسی و روانشناسی ازدواج وبیماری های روانشناسی ما در این وبلاگ مسائل جنسی گذاشته ایم واگر مایل به تبادل لینک هستید به ما اطلاع دهید تا ما شمارو لینک کنیم لطفا اگر سوالی دارید برای ما بزارید در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد!
ادرس وایمیل:
Ad:www.ravanezdevaj.loxblog.com
Email:maliakbari63@yahoo.com


لپ گلي
ساعت18:05---20 اسفند 1390
بميرم براي دل شكستت اجي گلم

ناشناس
ساعت19:05---19 اسفند 1390
لحظاتی شاد شاد در کنار یارت برات آرزومندممممم

تاپ تاپان
ساعت18:54---19 اسفند 1390
سلام دوست عزيز

بازديد كمي داري؟

مي خواي بازديدت بره بالا؟

مي خواي پيچ رنكت بره بالا؟

مي خواي ترافيكت زياد بشه؟

تاپ تاپان اين كارو واست انجام ميده. روش كار اينجوريه كه شما اول كدي كه ما در اختيارت مي زاريم رو تو قسمت اخر ويرايش قالبت مي ذاري بعد لينك خودتو ارسال مي كني و لينك شما در حدود بيش از 2000 هزار وبلاگ نمايش داده ميشه كه اون 2000 وبلاگ نيز كد رو در قالبشون قرار دادن.

ما ضمانت مي كنيم كه بازديد شما بالا مي رود در غير اينصورت شما مي توانيد كد ما را از قالبتان حذف كنيد

لينك فقط يه مطالب پذيرفته مي شود

منتظرت هستيم دوست عزيز


navid
ساعت22:27---18 اسفند 1390
امید وارم موفق باشی عزیزم

نوید هستم از کوردســــــتان آذربایـــــــــجان غربی مـــــــــــهابـــــــــــاد



http://www.n-t-1-1.blogfa.com

n_t_33@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1398برچسب:,ساعت 22:11 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com